Sıkça Sorulan Sorular

1. Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Siparişleriniz 1-5 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Kargo çıkışlarımız sipariş geliş sırasına göre gerçekleşmektedir. Kargonuz ile alakalı herhangi bir aksaklık yaşanması durumunda tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır. 
 
2.Telefondan sipariş verebilir miyim?
Evet, telefondan 0505 180 54 02 numaralı whatsapp hattımızdan iletişime geçebilirsiniz.
 
3.Hangi kargo ile çalışıyorsunuz?
Sürat Kargo, Ambar ve Sevkiyat sistemi ile çalışmaktayız. 
 
4.Kargo ücretli mi?
Standart ücretimiz 46 TL olup, ağır yahut büyük ürünlerde ekstra kargo ücreti çıkabilmektedir. Böyle durumlarda müşterilerimize çıkan kargo tutarını haber vermek için arayıp bilgilendiriyoruz. Onaylaması dahilinde kargoyu çıkartıyoruz.
 
5.Kapıda ödeme mevcut mu?
Hayır kapıda ödeme hizmetimiz yoktur.
 
6.Ürünlerim nereden kargolanıyor?
Ürünleriniz İstanbul Karaköy Kürekçiler Caddesi’ndeki mağazamızdan ve yine İstanbul Karaköy Necatibey Caddesi’ndeki merkezimizden özenli bir şekilde paketlenip kargoya veriliyor.
 
7.Mağazanız nerede?
Mağazamız İstanbul Karaköy’de, Arap Cami Mah. Kürekçiler Cd. No:11’de, PTT binasının sokağında yer almaktadır.
 
8. Ürünümü nasıl değiştirebilirim?
Ürünü 0 (505) 180 54 02 numaralı hattımızdan bizlere ulaşarak bildirebilir ve koşullar sağlandığı takdirde tekrar bize yollayabilirsiniz. Ürün elimize geçtikten sonra değişimini gerçekleştiriyoruz.
 
9. Ürünümü nasıl iade edebilirim?
Ürünü 0 (505) 180 54 02 numaralı hattımızdan bizlere ulaşarak bildirebilir, gerekli durumda 14 gün iş günü içinde size verdiğimiz kargo iade kodumuzla gelen kargo firmasından tekrar tarafımıza yollayabilirsiniz. 
 
10. İade edilen tutar bana ne zaman yansır?
Ücret iadeleri ürün kargoya hiç verilmediyse aynı gün bankaya bildirilir. Ürün kargoya verildiyse tarafımıza ulaştığı zaman iadeler gerçekleşir. 1-2 gün içinde ödeme şeklinize göre peşin ise peşin, taksit ise taksit miktarınca hesabınıza yansımaktadır.
 
11. Nasıl teklif alabilirim?
Teklifler için 0 (212) 293 41 31 adlı numaramızdan müşteri ilişkilerimize bağlanıp yahut teklif@alnalburiye adlı adresimizden mail yoluyla bizlerle iletişim kurabilirsiniz. Size özel atanan müşteri temsilcinizle işlemlerinizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
 
12. Ürünleriniz orijinal mi?
Karaköy’de yarım asırdır var olan bir firmayız ve ürünlerimizin hepsini orijinal olarak tedarik ediyoruz, ürünlerimizin hepsi orijinaldir.
 
13. Aldığım ürün yerine başka bir ürün gelir mi?
Hayır, isimde yazan ürün ne ise o gelecektir.
 
14. Havale ile ödemelerde indirim geçerli mi?
Böyle bir uygulamamız bulunmamaktadır.
 
15. Faturamda veya TC Numaramda 11 haneli 1 numara yazıyor. Düzeltilebilir mi?
Sipariş esnasında eksik veya hatalı bilgi doldurmanız durumunda sistem otomatik olarak 11111111111 numarasını vermektedir. Gerekli düzeltmenin yapılması için 0505 180 51 02 adlı numaradan bizimle iletişime geçebilirsiniz.
 
16. Ne kadar güvenilir bir firmasınız?
İşimizi severek, özenle yapmakta ve temiz güvenilir ticareti kendimize ilke edinmekteyiz ve güven kavramını her zaman önemsemekteyiz. Temellerini Lokman Yılmaz’ın İstanbul’da atmış olduğu, yarım asırdır Karaköy’de var olan şirketimiz, sizlerin güveni ve bilgili teknik ekibimiz ile, çeşitli ürün skalamızla beraber gün geçtikçe hergün daha da büyümekte ve gelişmektedir. 

17. Üyeliğimi sildirebilir miyim?
Üyeliğinizi 0 (505) 180 54 02 adlı hattımızdan ya da al@alnalburiye.com adresinden bize ulaşarak üyeliğinizi iptal etmek istediğinizi bildirebilirsiniz.
 
18. Çalışma saatleriniz nedir?
Hafta İçi: 08:00-18.10
Cumartesi: 08:00-17:00
Pazar: Kapalı
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.